Search By:

Search Gospel Albums by Letter:

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

All The Stuff (And More) Vol. 1

Artist: The Huntingtons


Songs on "All The Stuff (And More) Vol. 1" Album

Free MP3 Music Download

Looks That Kill - View Looks That Kill Lyrics
Pinhead - View Pinhead Lyrics
Talk Dirty To Me - View Talk Dirty To Me Lyrics
We're Not Gonna Take It - View We're Not Gonna Take It Lyrics


Looks That Kill Lyrics

now listen up she's razor sharp if she don't get her way she'll slice you apart now she's a cool, cool black moves like a cat if you don't get her game you might not make it back she's got the looks that kill that kill she's got the looks that kill that kill she's got the looks that kill now she's bullet-proof keeps her motor clean and beleive me, you she's a number thirteen the church strikes midnight she's lookin' louder and louder she's gonna turn on your juice, boy so she turns on the power she's got the looks that ki

Back to "All The Stuff (And More) Vol. 1" Album



Pinhead Lyrics

gabba gabba we accept you we accept you one of us i don't wanna be a pinhead no more i just meet a nurse that i could go for d - u - m - b everyone's accusing me d - u - m - b everyone's accusing me gabba gabba hey gabba gabba h

Back to "All The Stuff (And More) Vol. 1" Album



Talk Dirty To Me Lyrics

you know i never i never seen you look so good you never act the way you should but i like it and i know you like it too the way that I want you i gotta have you oh yes, i do you know i never i never ever stay out late you know that i can hardly wait just to see you and I know you cannot wait wait to see me too i gotta touch you 'cause baby we'll be at the drive-in in the old man's Ford behind the bushes till i'm screamin' for more down the basement lock the cellar door and baby talk dirty to me you know i call you i call you on the telephone i'm only hoping that you're home so i can hear you when you say those words to me and whisper so softly i gotta hear you c.c. pick up that guitar and talk to

Back to "All The Stuff (And More) Vol. 1" Album



We're Not Gonna Take It Lyrics

we've got the right to choose and there ain't no way we'll lose it this is our life, this is our song we'll fight the powers that be just don't pick our destiny 'cause you don't know us, you don't belong oh we're not gonna take it no, we ain't gonna take it oh we're not gonna take it anymore oh you're so condescending your gall is never ending we don't want nothin', not a thing from you your life is trite and jaded boring and confiscated if that's your best, your best won't do we're right--(yeah) we're free--(yeah) we'll fight--(yeah) you'll see--(yeah) just you try and make us come on you're all worthless and weak now drop and give me twenty oh crinch pin oh you and your unifo

Back to "All The Stuff (And More) Vol. 1" Album



Contact Us

All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.
Copyright © 2011-2020 All Rights Reserved.